رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران شایان شاندیز مشهد

رستوران شایان شاندیز مشهد

این رستوران در منطقه شاندیز واقع شده و جزء برنامه های تور مشهد 94 است و شیشلیک های آن از شهرت خاصی برخوردار است . این رستوران در فضای باز واقع شده و دارای تخت برای نشستن می باشد . غذاهای این رستوران  شامل : شیشلیک ، کباب برگ ، بختیاری و جوجه کباب می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است . سرویس این رستوران شامل سفره یکبار مصرف ، قاشق و چنگال ، ماست ، زیتون ، ترشی ، خیارشور و نوشابه و ... می باشد که در کنار غذا سرو می شود .

 رستوران شایان شاندیز مشهد


رستوران احسان مشهد

این رستوران یکی از رستوران های قدیمی تور مشهد 94 می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . 

رستوران احسان مشهد

رستوران احسان مشهد

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافران تور مشهد 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و لحظاتی را در این مکان سپری کنند .

 رستوران احسان مشهد

 رستوران احسان مشهد

 


رستوران میچکا مشهد

در این رستوران انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان تور مشهد 94 می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

رستوران میچکا مشهد

 


رستوران طوبی مشهد

رستوران طوبی مشهد

این رستوران در جاده طرقبه واقع شده است و سبک آن به صورت باغ رستوران می باشد که انواع مختلفی از غذاهای ایرانی را دارد . فضای این رستوران بزرگ است و دارای تخت برای نشستن و صرف غذا می باشد . تخت های این رستوران برای حدود پنج نفر تعبیه شده است . قیمت غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران های سمت شانذیز ارزانتر می باشد و کیفیت غذاها متوسط است و شما مسافران تور مشهد 94 می توانید در صورت تمایل برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید .


مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های معروف مشهد,معرفی رستوران های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: